تجزیه و تحلیل وب

تجزیه و تحلیل تخصصی وب سایت و شبکه های اجتماعی و...

بررسی آماری

وب سایت
شبکه های اجتماعی
تبلیغات آنلاین
بهینه سازی
بازگشت سرمایه
  • رقیب اول
  • رقیب دوم
  • رقیب سوم

تحلیل دیجیتال مارکتینگ کسب و کار یا تجزیه و تحلیل وب

یکی از مهم ترین گام هایی که در راستای موفقیت وب سایت و کسب و کار اینترنتی باید برداشته شود، تجزیه و تحلیل وب و یا آنالیز دقیق وب سایت می باشد. همانطور که در مطلب مربوط به سئو گفته شد، الگوریتم های گوگل برای هر وب سایت، رتبه ای را در نظر می گیرند. از این رو هر سایتی با گذشت مدتی از شروع فعالیت خود، می بایست شرایط و موقعیت خود را بررسی کند. قطعا هر مدیر وب سایتی، دوست دارد روند پیشرفت کار خود را رصد کند. از طرفی خوب است که یک گزارش دقیق و جامع از نحوه فعالیت رقبایتان داشته باشید؛ چرا که شما قرار است خود را به گزینه ای برتر از آن ها تبدیل کنید.

بررسی وضعیت کسب و کار یک اصل مهم و کلیدی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. گوگل آنالیتیک یکی از پلت فرم های اصلی و یکی از مهمترین ابزار ها در بررسی پیشرفت هر کسب و کار آنلاین است. یک وب سایت شرکتی یا یک فروشگاه اینترنتی همان مقدار که ایده های خوب بازاریابی و فعالیت های گسترده در فضای دیجیتال نیاز دارد، به همان اندازه یا بیشتر مهم است که این طرح ها را از نظر عملکرد بررسی کند. هر کسب و کار آنلاین نیاز به بررسی عملکرد جهت پیشرفت و رسیدن به اهداف زمان بندی شده دارد. این ابزار های ارزیابی عملکرد اطلاعات جامع و گسترده در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم مدیریت بهتری داسته باشیم و پروژه ها را با پیشرفت چند برابر جلو ببریم.هر وب سایتی که از طرح های جامع بهینه سازی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی کلیکی استفاده میکند باید با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل یک فرآیند بررسی کامل را برای تولید نتایج مورد نظر داشته باشد.ما یک تیم کارآمد از مخصصین و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ داریم که متخصص استفاده از ابزار های تحلیل و ارزیابی هستند و می توانند به بهبود و پیشرفت برنامه های بازاریابی آنلاین شما کمک کرده و کسب و کار شما را در جهت رسیدن به اهداف راهنمایی نمایند.

چند ابزار آنالیزگر

  • GTmetrix: بررسی سرعت بارگذاری و المانهای سایت و نمایش نقاط قوت و ضعف
  • google analytic : ارائه آمار کلی و دقیق از وضعیت وب سایت
  • google adwords : بررسی کلمات کلیدی وب سایت
  • Word Tracker : ارائه میانگین جست و جوی هر کلمه پیشنهادی
  • webmaster tools  : محبوب ترین و کامل ترین آنالیزگر سایت

ما را در  آپارات + پادکست هااینستاگرام دنبال کنید

تجزیه و تحلیل وب تجزیه و تحلیل وب web analytics II nkwmlb

ما قبل از اینکه هزینه بالایی را صرف تبلیغات کنید به شما میگوییم:

در حال حاضر وضعیت حضور شما در دنیای دیجیتال چگونه است؟

نقاط قوت و ضعف شما در هر کانال کدام است؟

رقبای شما در این زمینه چه کاری انجام داده اند؟

رقبای شما چقدر از شما جلوتر یا عقب‌تر هستند؟

مهترین کانال تبلیغات آنلاین برای صنعت شما کدام است؟

 مشاورین ما به صورت رایگان در خدمت شما می باشند!!!

آنچه پس از انجام تجزیه و تحلیل وب توسط تیم متخصص ما بدست می‌آورید چیست؟

ما در این تحلیل، زیر و بم وضعیت دیجیتال شما را بررسی کرده و استراتژی شما را با استراتژی رقبایتان مقایسه می‌کنیم. این ،فرصت‌ها و تهدیدها را برای شما مشخص می‌کند و رازهایی از فعالیت دیجیتال رقبایتان را برای شما برملا خواهد کرد.
  • تحلیل سرعت وب سایت شما و رقبا: این موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مخاطب به وب سایت شما است.
  • تحلیل فنی و تکنولوژیکال وب سایت: یکی از عوامل کیفیت وب سایت شما پارامترهای فنی وب سایت‌تان است.
  • تحلیل بصری وب سایت شما: در این تحلیل وضعیت وب سایت شما از نظر ui/ux بررسی می‌شود تا بهترین تجربه را برای مخاطبان شما به ارمغان آورد.
  • تحلیل ترافیک ورودی: در این بخش منابع ورودی سایت شما و رقبایتان و درصد ورودی هرکدام را مشخص می‌کنیم. تحلیل درصد ورودی این منابع، بینش خوبی از فعالیت شما و رقیبانتان در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • تحلیل تقاضای کلمات کلیدی: در این تحلیل با توجه به تعداد جستجوهای کلمات مرتبط با صنعت شما، فرصت‌های جذب مشتری برای صنعت حوزه کاری‌تان مشخص می‌شود.
  • تحلیل سهم بازار کلمات کلیدی: این تحلیل سهم شما و رقیبانتان از جستجوهای مرتبط با صنعت مربوطه را تعیین خواهد کرد.
  • تحلیل سئوی فنی وب سایت: در این مرحله، مشکلات SEO On Site وب سایت با استفاده از ابزارهای تخصصی بررسی خواهد شد.
  • تحلیل تبلیغات صنعت: در این تحلیل به شما خواهیم گفت در صنعت شما، روی چه کلماتی تبلیغ می‌شود.
  • تحلیل رقبا: رقبای شما روی چه کلماتی، چقدر و با چه قیمتی تبلیغ می‌کنند.
  • به شما خواهیم گفت مخاطبان شما از نظر سن و جنس و نیازمندی‌ها در کدام طبقه قرار گرفته‌اند. این تحلیل کمک می‌کند، بهترین کانال‌های تبلیغی خود را پیدا کنید.
  • در این مرحله، شبکه‌های اجتماعی شما و رقبا را بررسی خواهیم کرد. سپس نقاط قوت و ضعف‌تان را مشخص می‌کنیم. مخاطبان‌تان را شناسایی کرده و برای تاثیرگذاری بهتر روی ایشان راهکارهای کاربردی ارائه می‌دهیم.

این تحلیل، جواب آزمایش خون کسب و کار شماست چراکه با در دست داشتن آن نیازها و کاستی های شما کاملا مشخص است و کسی نمی تواند شما را گمراه نماید. به این ترتیب شما دقیقا می دانید از کجا باید شروع کنید و چقدر می توانید پیشرفت کنید.

آیا تحلیل دیجیتال مارکتینگ کسب و کار برای موفقیت کسب‌و‌کار من کافی است؟

برای روشن شدن این موضوع یک سوال از شما می پرسیم، آیا آزمایش دادن برای درمان بیماری کافی است؟ قطعا خیر.

نتیجه آزمایش بیمار باید توسط پزشک متخصص بررسی شده و داروی مناسبی تجویز شود. فقط در صورتی بیماری رفع خواهد شد که اولا آزمایش‌ها دقیق باشد، ثانیا پزشک تصمیم درستی بگیرد و در آخر بیمار داروی لازم را مصرف کند.

این تحلیل به تصمیم گیرندگان سازمان و همچنین ما به عنوان متخصص حوزه دیجیتال بینش لازم برای تصمیم‌گیری را ارائه می‌دهد. ما با استفاده از این بینش، فرمول موفقیت کسب و کارتان را پیشنهاد می‌کنیم.

تجزیه و تحلیل وب تجزیه و تحلیل وب

برخی نکات مهم در تجزیه تحلیل سایت

آنالیز دامنه

در این بخش باید اطلاعاتی در مورد قدرت دامنه و رتبه جهانی آن بدست آورد. لینک های داخلی و خارجی و سرعت بارگذاری وب از نکات مهم در این بخش می باشند.

ترافیک سایت

ترافیک سایت به معنای بازدید کاربران از سایت می باشد. بنابراین این موضوع اهمیت زیادی در موفقیت یک وب سایت دارد. پس برای داشتن یک سایت موفق باید بررسی کنید که کدام صفحات بازدیدکننده بیشتری داشته و کدام صفحات دچار ضعف هستند.

آنالیز صفحات داخلی

در تجزیه‌ و تحلیل صفحات باید کیفیت و کمیت محتوا، کلیدواژه کانونی، برچسب‌ها، لینک‌های داخلی و خارجی، اعتبار کدهای صفحه و مواردی از این قبیل را مورد بررسی قرار داده و با پارامترهای روز سئو تطبیق دهید.

بررسی لینک ها

منظور کلیه لینک های داخلی و خارجی موجود در سایت می باشند. اگر لینکی به آدرس نامشخص و یا صفحه پاک شده در وب سایت وجود داشته باشد، از نظر سئو نکته منفی محسوب می شود. بنابراین سعی کنید حتما این موضوع را مد نظر قرار دهید.